“Zgjatet” sezoni turistik/ Turizmi malor dhe pika si Thethi apo Lepusha, më të preferuarat

Turizmi ka vijuar që të përjetojë ditët e tij më të mira.
Edhe pse jemi jashtë sezonit turistik Shkodra dhe pikat turistike të saj vijojnë të vizitohen .
Ndonëse kushtet atmosferike nuk janë të favorshme në këtë periudhë si shkak i reshjeve të shiut, zonat malore si Thethi, Boga dhe Lepusha po vizitohen nga turistët e huaj .Sipas zyrës së informacionit turistik në Shkodër ky sezon ka regjistruar numrin më të madh të turistëve të cilët kanë vizituar Shkodrën dhe kanë kërkuar informacion në Zyrën e Informacionit.
Megjithëse aktualisht numri i turistëve ka rënë në krahasim me muajin e shkuar sërish interesi për të vizituar Shkodrën është i lartë. Ky sezon njihet si ndër më të sukseshmit sa i takon turizmit. Edhe për këtë vit turizmi malor dhe pika si Thethi apo Lëpusha kanë qenë më të preferuarat për turistët.

Comments

Popular posts from this blog

"I dogji rrobat Almës dhe fshiu të gjitha bisedat"/ Gazetarja zbulon detaje nga tragjedia në Shkodër: Erdgysi i dërgoi një mesazh kunatës...

Historia e panjohur dhe tragjike e vrasjes me tank të dy shokëve nga Shkodra në 1983