"Kam patur shumë fletëthirrje nga SPAK"/ Kryemadhi nga Kuvendi: S'kam problem të shkoj edhe për operacionet plastike

Deputetja opozitare Monika Kryemadhi ka mohuar lajmet që ka pasur fletëthirrje nga SPAK për lobim. Në një deklaratë për mediat, Kryemadhi është shprehur se në SPAK ka shkuar disa herë për denoncimet që ka bërë për inceneratorët. Po ashtu ka theksuar se nuk e ka problem që të shkojë në SPAK dhe për operacionet plastike. 

"Unë kam patur shumë fletëthirrje nga SPAK që kanë lidhje me denoncimet për inceneratorët e Elbasanit dhe Fierit. S’kam problem të shkoj sërish edhe për operacionet plastike pres të më thërrasë SPAK, s’jam thirrur akoma dhe jam në pritje! Jo nuk jam thirrur për lobimin”, tha Kryemadhi.

Comments

Popular posts from this blog

"I dogji rrobat Almës dhe fshiu të gjitha bisedat"/ Gazetarja zbulon detaje nga tragjedia në Shkodër: Erdgysi i dërgoi një mesazh kunatës...

Historia e panjohur dhe tragjike e vrasjes me tank të dy shokëve nga Shkodra në 1983